2009. október 19., hétfő

Kötötű felszabadító akció

volt nálam a hétvégén. Ennek keretében fejeztem be a múltkor mutatott leg-leg zoknit is, és ez az átmenetes fonalból készült sem most kezdődött....csak valahogy mindig van valami más minta vagy fonal, amit azonnal ki kell próbálni. Ismerős? Így aztán ami nem olyan nagyon fontos, az marad a tűn...

Ez a fonal a legutóbbi aldis akcióból származik. Szerencsémre nem volt az a színű, ami az újságban levő képen, mert már mindenfélét láttam magamnak belőle: zoknit, kesztyűt, sálat...Így csak egy csomaggal vettem ebből, és mivel már régen kötöttem ennyire jó színűt, csíkosat, azonnal ki kellett próbálnom. De csak addig, hogy lássam milyen, aztán ez is a sarokba került a kosárba...Nagyon tetszik a színe és jó puha is, komolyan gondolkodom újabb csomag beszerzésén sál és sapka kötése céljából a Vincének. Csak néha úgy érzem túl lányos színei vannak, ezért indulok érte nehezen...


Rengeteg tervem van, sok szép fonal várja hogy sorrakerüljön...

Bosszankodom is rendesen, egy kedves ismerősnek akartam egy sötétkék zoknit kötni a múltkori lidl-is fonalból, ami a cimkéje szerint ugyanolyan, mint a zöldes-csíkos...mivel a próba nem megoldható, csak nagyjábóli méretet tudok, arányosan kevesebb szemmel kezdtem. Aki kötött már zoknit, az remélem igazat ad nekem, hogy a méret milyensége igazándiból a sarok körül, inkább utána mint előtte derül ki...akkor már én is sejtettem, hogy kicsi lesz...kihúztam belőle a tűt, de lebontani még nem volt szívem. Olyan sokat küszködtem vele, nagyon vékony a fonal. Hamarosan újra nekiállok, mert feltámad a csakazértis!
Addig befejezem Anyu barátnőjének a zokniját a kékes mintás kedvenc fonalamból...

Akartam a Vincének kesztyűt kötni....szerintetek a bolond pasi hajlandó volt beledugni a kezét? Naná hogy nem...mire megtaláltam a tavalyi kesztyűjét hogy hozzápróbáljam, természetesen kiderült, hogy kicsit csináltam. A tavalyit meg kinőtte és egyébként is "bolti" volt és nem én csináltam. Ez az idén nem fog előfordulni, ezt most megígérem!

2 megjegyzés:

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...